باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

باران رویایی من

اولین مروارید و اش دندونی

1392/11/6 13:12
نویسنده : مامان سمیرا
635 بازدید
اشتراک گذاری

 

باران من...

عزیزترینم...

مرواریدهای لعل نوشینت بهانه ای ساخت تا شیرینستان نگاهت و رقص شادکامیت را به تماشا بنشینیم و شکر کنیم نعمت حضور شیرینت را در زندگیمان...

 

 

                                                       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                      

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

             

یکی یدونه ی مامان؛

چند روزی بود که بد اخلاقی میکردی...خیلی کم می خوابیدی و بی حوصله بودی و غذا نمیخوردی.خلاصه برات بگم که منو و بابایی رو کلافه کرده بودی....

پنجشنبه 3 بهمن وقتی داشتم بهت شیر میدادم م یهو یه نقطه ی سفید کوچولو روی لثه ی پایینیت دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

دخترم داره دندون در میاره!!!!!!!!!!

 

 

مبارکت باشه باران من....پس به این خاطر بود که بداخلاقی می کردی نوخودچی مامان!!!

اون شب مامان بزرگها خونمون بودن خلاصه سریع تدارک آش رو برای فرادا دیدیم از خود راضی

اولین مروارید اهورا

سلام سلام صد تا سلام             من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم                 صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا                  شدم جزو کباب خورا

 

اولین مروارید اهورا

 

باران داره یه دندون               قند میخوره از قندون

                    فرشته ای مهربون                   آورده واسش یه دندون

                                          آش بخورین نوش جون               آش دندون باران جون

 

      

 
 ziba    اینم آش دندونی بارانziba    
  
 
       ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ دختر گلم ما نتونستیم برات جشن بگیریم انشائ اله تولدت جبران میکنیم
                       ولی بابایی برات یه کیک خوش مزه خرید تو هم خیلی از اون خوشت اومد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
      
 
     
❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤
         
       
 
       
 
                    اینجا هنوز کیک رو ندیده بودی
              
  
کیک رو دیدی و من بهت گفتم نباید بهش دست بزنی و تو ناراحت شدی
          
 بهت اجازه دادم به کیک دست بزنی و تو خوشحال شدی
                                                                        فدای اون شیطنتت
         
                با تمرکز کامل دستت رو به سمت کیک دراز کردی
     
دستت رو به کیک زدی
         
                  نوش جونت قلقلی من
 
شروع کردی به خراب کاری
توی این کار استادی
          
اینم شیطنت زیبای باران
             
   عکس باران و بابایی

 عزیز دلم باید بهم قول بدی خیلی مواظب مرواریدهای خوشگلت باشی
      وقتی به سن مسواک زدن رسیدی هر شب دندوناتو مسواک بزنی

      
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)