باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

باران رویایی من

باران و کلاه هایش در 8 ماهگی

1392/10/24 20:03
نویسنده : مامان سمیرا
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلببارانم عاشقانه هایم تمامی ندارد وقتی تو بهترین اتفاق زندگی ام هستیقلب

totalgifs.com barrinhas gif gif l_hrt01c.gif

اینم فرشته اسمونی من باران

فدای اون نگاه معصومت که به من نگاه میکنی وقتی میخوام ازت عکس بندازم

قربون خندت بره مامانقلب

     

      

     

     

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

 

    

totalgifs.com barrinhas gif gif l15.gif

نمیذاشتی که کلاه هارو بزارم روی سرت منم مجبور شدم مسواکتو بدم دستت تا رضایت بدی

دخترناز  منی دیگه .....

          

totalgifs.com barrinhas gif gif cclovebar2.gif

       totalgifs.com estrelas gif gif 31.gif وای وای خانم طلا رونگاه کن چطوری نگاه میکنه totalgifs.com estrelas gif gif 31.gif

 

    

 

 

بارانم دوستت دارم و تا ابد عاشقت میمانم

 

          

 

 

         فدای تو 

 

 

        

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)