باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

باران رویایی من

عکسهای 16 تا 17 ماهگی باران

1393/6/19 16:03
نویسنده : مامان سمیرا
516 بازدید
اشتراک گذاری

Andere linien

Essen linien

باران جونم داره خودشو قلقلک میده

Essen linien

لا لا گل نازم

فرشته کوچولوی من لالا کردهtotalgifs.com mini-gifs gif gif mini213.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 12BAR10.gif

فدای اون قیافهی نازت

Andere linien

 

وقتی کار بدی میکنی میزنی تو صورتت و میگی اخ اخ

totalgifs.com barrinhas gif gif ursinho.gif

باران شیطون

Liebe linien

اصرار میکردی با خرسی عکس بندازی

totalgifs.com barrinhas gif gif linieweih39.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

اینجا حاضر شده بودیم بریم بیرون

و چون من از تو عکس مینداختم عصبانی شده بودی و با کلاهت درگیر بودی

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

باران ژست گرفته ازش عکس بندازم

پسندها (2)

نظرات (2)

ابجی سجا
21 شهریور 93 22:07
دوستت دارم هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام
ابجی سجا
21 شهریور 93 22:07
اي جان فداتشم من