باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

باران رویایی من

9ماهگی باران و شیرین زبانی هایش

1392/11/12 19:50
نویسنده : مامان سمیرا
244 بازدید
اشتراک گذاری

Love Divider Graphic for Facebook

سلام عشقم

دختر نازم ممنون که هستی و با بودنت بهم امید زندگی میدی

عزیزم هر روز به نحوی با کارات و حرفات منو بیشتر حیرت زده و دیوونه میکنی

عشقم تازگی ها کلمات نامفهوم زیادی رو میگیکه من بعضی از اونا رو برات مینویسم

دد        بابا      ب ب     مامان     نه   بد   بده  رو بدون هیچ اشتباهی تلفظ میکنی

دو روز پیش وقتی در کمدت رو باز کردم گفتی مامان نی نی نمیدونی چقدر ذوق زده شده بودم

وقتی گوشی تلفن رو میدیم دستت اونو میگیری در گوشت و میگی مثلا میگی الو      ااااا

وقتی سرماخورده بودی و بینی تو رو میگرفتم منو دعوا میکنی و کلی کلمات نامفهوم میگی که من میمیرم از خنده فدای اون دعوا کردنت

میگی   اود  بد  بوا دمو  اوو  ای  ایا  باو   ولی ما هنوز اونا رو ترجمه نکردیم 

دد   که در کل روز فکر  کنم هزار بار این کلمه رو میگی 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)