باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

باران رویایی من

شیرین زبونی

1392/8/30 18:09
نویسنده : مامان سمیرا
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره 

                        از این دخترا کی داره

                                                        من دارمو من دارم

                                                                                 باران خوشگل دارم

  

عشقم این شعری که صبحا که چشمهای خوشگلت رو به روی خورشید خانم باز میکنی من برات میخونم و تو وقتی این شعر رو مشنوی لبخند میزنی الاهی مامان فدای اون لبخن زیبا .

 

چند روزی که  وقتی دوست نداری یه کاری رو انجام بدی  اخم میکنی و میگی

اه    اه    

بعضی موقع ها هم میگی

نه    نه  

وقتی هم میخوای کسی رو صدا کنی میگی

 ا ِ  ا ِ    ا ِ

یه سری کلمه هم میگی که ما هنوز معنی اون رو کشف نکردیم مپل

دو             دا           دو دو       ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)