باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

باران رویایی من

ماه محرم و مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)

1392/8/24 15:24
نویسنده : مامان سمیرا
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس متحرک محرمبارانم

عزیزم

این اولین ماه محرمی که تو برای امام حسین (ع) عزاداری میکنی امیدوارم بتونم طوری تربیتت کنم که همیشه و تا اخر عمرت یکی از رهروان راه ائمه باشی.

امسال محرم مامان منیر و خاله سپیده و من و تو برای مراسم مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) به مصلی رفتیم  

 پارسال که تو نازنین توی شکم مامان بودی من نذر کردم که سال اینده ببرمت برای مراسم شیر خوارگان حسینی .

وای نمیدونی دخترم وقتی لباسها رو تنت کردم اشک تو چشمام جمع شد و خودمو یک لحظه جای مادر حضرت علی اصغر گذاشتم 

الهی خدا هیچ وقت تو رو از من نگیره


    ماچ دختر شیطون من

  

 

            اینجا داشتی برای بابا محمد تعریف میکردی که کجا رفتیم و چه کار کردیم 

 

     

عکس دخترم در روز عاشورا

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)