باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

باران رویایی من

جوجوی ما 17 ماهه میشود

1393/6/19 14:49
نویسنده : مامان سمیرا
578 بازدید
اشتراک گذاری

                  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

عزیز دلم  ماهگیت مبارک

 

دختر گلم تو روز به روز داری بزرگ تر میشی و منم خدا بیشتر شکر میکنم که تو فرشته نازنین رو به من داده 

اینم عکس جوجوی من در 17 ماهگی

            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

زیبا ترین گل دنیا

 

                     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ابجی سجا
19 شهریور 93 14:50
برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی البته با نگاهم دعایت می کنند چون می گویند نگاه عاشق دعاست …