باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

باران رویایی من

ورود به 7 ماهگی

1392/8/22 13:18
نویسنده : مامان سمیرا
184 بازدید
اشتراک گذاری

  باران عزیزم

هزاران بار خدا رو شکر میکنم که من رو لایق لطفش دانست و تو رو به من عطا کرد 

قلبعاشقتم مامانقلب

عاشق تمام شیطنت ها و شیرین کاری های تو .

برای تو بهترین ارزو ها رو دارم.

روز 19آبان همراه بابا محمد رفتیم پبش خانم دکترت برای چکاب 7 ماهگی.

 

                     وزن 7کیلو 550                         قد 64                       دور سر 41 

 

جون جونیای من

این دفعه که رفتیم دکتر خیلی ترسیدی  وقتی دکترت داشت دور سرت رو اندازه میگرفت خیلی گریه میکرد

جوجوی مامان میبوسمت ماچ

از این به بعد دیگه باید صبحانه ها سرلاک برنج بخوری موز هم دیگه میتونی بخوری

مزه  سرلاک رو خیلی دوست داری

وقتی خیلی خوشحال میشی باسنت رو بالا پایین میکنی موقع خوردن سرلاک همین کارو میکنیخوشمزه

تنها از خدا میخواهم تا بتوانم تو گل یاس خوشبو رو به درستی پروش بدم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)