باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

باران رویایی من

واکسن 6 ماهگی

1392/7/21 18:39
نویسنده : مامان سمیرا
213 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

یکی یدونم ، عمرم

بارانم

دیروز با بابایی رفتیم پیش دکترت برای قد و وزن 

وزنت 7کیلو 50 گرم             قدت63سانتیمتر              دور سرت 40/5 سانتیمتر

وعده های غذاییت هم سه بار در روز شده دوبار سوپ و یک بار فرنی

امروز هم من و تو با همدیگه ساعت 10:30 رفتیم مرکز بهداشت برای زدن واکسن 

من که داشتم از استرس میمردم ولی تو اونقدر از خوشحالی جیغ میکشیدی ، دکتر بهم گفت دست و پاهت رو نگه دارم ولی من دستام داشت میلرزید نمیدونی وقتی واکسنتو زد انچنان گریه کردی که نفست بالا نمیومو الهی مامان برای تو زیباترین بمیره

نمیدونم برای چی این دانشمندا به جای این واکسنها قطره خوراکشو درست نمیکنن که این فسقلی ها این قدر زجر نکشن

خلاصه وقتی از مرکز بهداشت اومدیم بیرون کم کم اروم شدی من خیلی میترسیدم اخه شنیده بودم  برای واکسن 6 ماهگی بدن بیشتر واکنش نشون میده  ولی تو خوشبختانه اصلا اذیت نشدی قطره ات رو سر وقت بهت دادم  تا حالا که تب نکردی انشا اله شب هم تب نکنی

الهی امین 

عزیز دلم بهت تبریم میگم این غول واکسن رو هر طوری بود  گذروندی و تا 6 ماه دیگه خبری ازش نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)