باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

باران رویایی من

مهتاب

1393/2/15 11:51
نویسنده : مامان سمیرا
178 بازدید
اشتراک گذاری

 Stern linienStern linien Stern linien

                                       totalgifs.com lua gif gif lua07.gif

Gifs Animés lune 1مهتابGifs Animés lune 1

دوستی دارم من

اسم او مهتاب است

هر شب او بیدار است

روزها در خواب است

 

دیشب او پنهان بود

همه جا شد تاریک

وقتی امد دیدم

لاغر است و باریک

 

من شدم دلواپس

ولی او میخندید

از همان بالا او

غصه ی من را دید

 

                                          گفت او با خنده:

                                           خواب بودم دیشب

                                         پس نشو ناراحت

                                           چون ندارم من تب

 

                                         من هلالم امشب

                                        کوچک و کم نورم

                                       یک دو شب در هر ماه

                                         از تو خیلی دورم

                                                                                          Gifs Animés lune 41

Stern linienStern linienStern linien

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)