باران همتیباران همتی، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

باران رویایی من

فرشته ی من در روز تولد

1392/7/16 13:23
نویسنده : مامان سمیرا
503 بازدید
اشتراک گذاری

180568ddsj1svnh1.gifسلام 

من باران همتی هستم

1 روزگی باران

نوزدهم فروردین 1390 به دنیا اومدم

شکلک های محدثه

در ساعت 13:35 توسط خانم دکتر مشفقی به  صورت طبیعی به دنیا اومدم

12.gif

 happybirthda8.gif

زمان تولدم وزنم   2 کیلو 320 گرم و قدم43 سانتیمتر و دور سرم 30/5

اخه میدونین چیه من برای دیدن مامانم عجول بودم 3 هفته زود به این دنیا قدم گذاشتم

روز دوم تولدم که اومدم خونه مامان صدیقم منو برد حموم

peeing baby emoticon

بعد از ظهر روز دوم با مامان و بابا رفتیم مطب متخصص کودکان خانم دکتر دانش ، دکتر تشخیص داد که من زردی دارم و همون روز من در  بخش کودکان بیمارستان طالقانی بستری شدم و در روز سوم زردی من برطرف شد و از بیمارستان مرخص شدم

 

وقتی به دنیا اومدم  پاهام اصلا ناخن نداشت

 پشت سرم موهای پر و مشکی داشت ولی جلوی سرم کچل بود 

دو سه روز اول اونقدر دهنم کوچولو بود که نمیتونستم شیر بخورم به خاطر همین مامانم بهم شیر خشک کمکی میداد

 

نافم در  چها روزگی افتاد

از همون روز اول که مامانم رو تو بیمارستان دیدم خندیدم

مژه های خیلی بلندی دارم 

ولی ابرو ندارم

وقتی میترسم انگشتای پام رو جمع میکنم وای نمیدونید انگشتای پام از دکمه های ریز هم کوچیک تره ....


خیلی گرماییم و بدم میاد بهم لباس زیاد بپوشونن

رنگ چشمام سبزه یشمیه دل همرو میبره 

 

بیشتر اوقات هم اخم کردم اخه من دختر با جذبه ای هستم خصوصیت همه ی فروردینی ها اینجوریه دیگه .....

 

وقتی که گرسنم میشه صداییی شبه  هه هه   هه هه  از خودم در میارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)